SuperEvent har fokus på Coronavirus (COVID-19).

Denne side opdateres løbende i takt med udviklingen. 

SENESTE OPDATERING 10/6-21
(tidligere opdateringer: 21/5-21, 21/4-21, 23/3-21, 24/2-21, 28/1-21, 13/1-21, 29/12-20, 7/12-20, 26/10-20, 21/10-20, 25/9-20, 17/9-20, 9/9-20, 13/8-20, 6/8-20, 11/6-20, 11/5-20, 7/5-20, 6/4-20, 23/3-20, 18/3-20, 15/3-20, 14/3-20 & 11/3-20).


Hos SuperEvent tager vi smittefaren af Coronavirus meget alvorligt. Her kan du se, hvordan vi på bedst mulige vis forsøger at håndtere de udfordringer, der er forbundet med både de arrangementer, som allerede er planlagt og booket, samt nye arrangementer fremadrettet.

Vi tager vores ansvar som en del af oplevelses-industrien meget alvorligt, og vi tager myndighedernes anbefalinger om at undgå smittefare og smittespredning særdeles alvorligt.


Hvad gør vi hos SuperEvent?

  • Vores EventCentre i København og Rødovre lever naturligvis op til gældende retningslinjer om afstand, pladskrav og hygiejne.
  • Nye bookinger er inkl. særlige betingelser med gratis ombooking og gratis afbestilling – se betingelser nedenfor.

KØBENHAVN:

  • Alle gæster +15 år, som besøger os inden 31/7-21, skal fremvise gyldigt Coronapas ved ankomst. Se vejledning og retningslinjer >>HÈR>>.
  • I bedes blive hjemme, hvis I udviser symptomer på Covid-19.
  • For at begrænse forsamlinger, bedes I TIDLIGST ankomme 15 minutter inden start!
  • Sprit hænder af ofte. Der er opsat håndsprit i alle Breakout Rooms, samt mange steder i vores faciliteter – brug dem flittigt.
  • Vi spritter af mellem selskaberne i vores Breakout Rooms.
  • Når I ankommer til vores faciliteter i København, vil vi bede jer om, at det kun er 1 fra selskabet der henvender sig og melder jeres ankomst. Resten af holdet bedes vente ude. Jeres instruktør vil hente Jer, når der er plads til at I kan komme ind.
  • Der er pr. 14/6-21 IKKE længere krav om, at bære mundbind.

RØDOVRE:

Særlige tiltag i Rødovre ifbm. forsamlingsforbud på antal personer & krav om mundbind & Coronapas.

Vi har lavet følgende tiltag for at overholde myndighedernes retningslinjer ift. forsamlingsloft, samt krav om Coronapas.

  • Alle gæster +15 år, som besøger os inden 31/7-21, skal fremvise gyldigt Coronapas ved ankomst. Se vejledning og retningslinjer >>HÈR>>.
  • Vores EventCenter er sektions-opdelt med egne indgange, således at der kan holdes den fornødne afstand imellem forskellige grupper.
  • Der er pr. 14/6-21 IKKE længere krav om, at bære mundbind.
  • I travle perioder/dage vil modtagelse ske udendørs foran vores EventCenter. I vil blive henvist til et område, som I bedes opholde jer på frem til eventstart. Såfremt vi har plads indendørs, vil I blive henvist til et opholdsområde, så snart dette er muligt.
  • Vi henstiller til at man ankommer tidligst 15 min. før eventstart.
  • Gæsterne henvises til at holde sig på området, hvor deres event afvikles.
  • Når I ankommer til Rødovre EventCenter, vil vi bede jer om, at det kun er 1 fra selskabet der henvender sig i baren og melder jeres ankomst. Resten af holdet bedes vente ude på vores store udeområde. Jeres instruktør vil hente Jer her inden eventstart.
  • Vores EventCenter er sektions-opdelt og har forskellige ind- & udgange, således at alle gæster ikke skal ind og ud samme vej.
  • Del jer op når I henter drikkevarer i baren, så alle ikke gør det på samme tid. Køb evt. drikkevarer til hinanden.
  • Alle vores baner til FunEvents er markeret og opdelt, I bedes holde jer til jeres egen gruppe og område.
  • Hjælp os med at holde afstand, og fordel jer, så vi undgår klumper – Her har vi også brug for jeres hjælp. Vores instruktører vil hjælpe med at huske på det.
  • Sprit hænder af ofte. Der er opsat håndsprit mange steder i centret og i alle Breakout Rooms – brug dem flittigt.
  • Vi spritter af mellem selskaberne på de forskellige events og Breakout Rooms. Og ved de events hvor ansigt er tæt på udstyr sprittes af mellem hver deltager.
  • For at undgå forsamlinger på fælles områder kan vi foreløbigt ikke tilbyde sandwichs.
  • Hvis I har planlagt en pause til at spise mellem aktiviteter, er I velkommen til at medbringe egen mad og indtage dette på udeområdet. OBS! drikkevarer skal købes i vores bar.

SÆRLIGE BETINGELSER for NYE bookinger under Corona-krisen:

NYE BOOKINGER foretaget i perioden 16/3-20 til 31/10-21 med afvikling inden d. 31/10-21 inkluderer GRATIS OM-BOOKING & GRATIS AFBESTILLING.
Vores generelle bookingbetingelser gælder ved bookinger til afvikling efter 1/11-21

Sådan kan I benytte jeres gratis ombooking:

  • For nye bookinger som ligger til afvikling i perioden fra mandag 8/6-20 frem til lørdag 31/10-2021 gælder følgende:
    Evt. ombooking skal besluttes senest 3 uger før afviklingsdato og meddeles skriftligt til SuperEvent senest kl. 16:00.

Ved en ombooking kan I vælge, at flytte arrangementet til en ny dato efter jeres ønske. Hvis I ikke har fastsat en ny dato for arrangementet, kan I få udstedt et tilgodebevis på den bookede værdi, som I kan bruge fleksibelt til en ny booking indenfor 12 måneder.

Sådan kan I benytte jeres gratis afbestilling:

BEMÆRK venligst, at I selvfølgelig også har GRATIS AFBESTILLING frem til 3 uger inden arrangement-datoen ved bookinger til en værdi under kr. 5000,-, som altid har været en del af vores almindelige bookingbetingelser: https://eventcenter.dk/bookingbetingelser/.
Derudover tilbyder vi gratis afbestilling og fuld refusion for alle nye bookinger foretaget efter 16/3-2020, såfremt myndighederne skulle lukke ned for vores EventCentre grundet COVID-19. Dette gælder for alle bookinger, som ligger til afvikling i en periode, hvor det er påbud om nedlukning fra af myndighederne grundet COVID-19.


SÆRLIGE BETINGELSER for eksisterende bookinger foretaget inden 16/3-20.

Alle kunder, som har booket inden 16/3,er blevet kontaktet og håndteret af vores kundeservice.
Nedenstående er gældende vedr. bookinger, som grundet corona-nedlukning er blevet ombooket:

Hvis der er foretaget én gratis ombooking, vil det kun være muligt, at ombooke endnu engang uden beregning, såfremt der kommer et decideret forbud omkring større forsamlinger, som betyder, at det på den baggrund ikke er muligt, at afvikle arrangementet på den nye dato, som I har ombooket til. Hvis der er lavet aftale om tilgodebevis med gyldighed til 31/5-21, er disse forlænget med yderligere 12 måneder p.g.a. ny nedlukning pr. 9. december 2020 til foråret 2021. Tjek det fremsendte tilgodebevis for at se din gyldighedsdato.


Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til, at kontakte vores kundeservice på tlf. 3871 1717.