FAQ - ofte stillede spørgsmål og svar. Tryk på "info"-tegnet ud for et spørgsmål for at se svaret.

Generelle spørgsmål ved booking i Rødovre EventCenter

  1. Hvad er jeres åbningstider?

    Vi har åben i vores EventCenter, Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre, alle dage efter aftale. Der vil altid være en instruktør senest 15 min. inden arrangementstart. 

    Som udgangspunkt kan der tidligst bookes FunEvents med starttid kl. 9.00 og senest med sluttid kl. 21.00. De nævnte åbne/lukketider er ikke gældende for totalarrangementer, firmafester, julefrokoster osv. i Rødovre, hvor vi kan afvikle større arrangementer med senere lukketider.

  2. Er alle events indendørs?

    Ja, ALLE events afvikles i vores indendørs EventCenter i Rødovre.
    Vores EventCenter er desuden opvarmet hele året, så I ikke behøver bekymre jer om regn, kulde og dårligt vejr.

  3. Hvor lang tid i forvejen skal man booke?

    Vi anbefaler at booke ca. 2-4 uger inden arrangementet. Det kan afhænge af bl.a. sæson, hvor fastlåst I er på et bestemt tidspunkt eller aktivitet/event.
    Grundlæggende kan man sige at jo mere fleksible I er mht. tidspunkt og jo flere events I booker, desto lettere er det at finde passende tider i booking-kalenderen til jer.
    I kan selv gå ind og se ledige tider, samt booke i vores ONLINE-BOOKING.

  4. Hvornår skal der betales for arrangementet?

    Se vores betalingsbetingelser for online-booking af FunEvents HÈR.

    Se i øvrigt i øvrigt vores almindelige bookingbetingelser inkl. betalingsbetingelser for større arrangementer HÈR.

  5. Har I registreret min booking?

    Når du booker vil du modtage en e-mail med en specificeret bekræftelse inkl. information om dato, tid, sted, program osv. Når du har modtaget denne bekræftelse, er din booking registreret. Kontakt os hvis du har booket og ikke har modtaget en bekræftelse umiddelbart efter booking.

  6. Har I registreret min betaling?

    Hvis vi ikke har modtaget din indbetaling rettidigt kontakter vi dig. Din booking bliver IKKE slettet uden at du får besked fra os. Hører du ikke fra os, har vi modtaget din indbetaling og arrangement afvikles som aftalt.

  7. Får man rabat hvis man booker flere events?

    Ved booking af minimum 2 FunEvents i vores EventCenter i Rødovre får man inkluderet gratis drikkevarer. Værdien afhænger af bookingens størrelse.
    Ved udlejning har vi faste rabatsatser på vores i forvejen konkurrencedygtige udlejningspriser. Læs mere på vores hjemmeside for udlejning: SuperLEJ.dk

  8. Hvad er jeres afbestillingebetingelser?

    Ved mindre bookinger af FunEvents kan du afbestille indtil 3 uger før arrangementet uden omkostninger. Ved større bookinger (over kr. 5.000,-) gælder andre regler.
    Ved firmafester, julefrokoster og teambuilding, hvor der er personpriser, gælder andre betingelser.
    Se vores betingelser som du modtager ved booking af event/arrangement eller se bookingbetingelser HÈR

  9. Kan man deltage i aktiviteterne hvis man er gravid eller har dårlig ryg etc.?

    Alle kan deltage i Mini-racing, Skydesimulator, QuizShow, BreakoutRooms og lignende aktiviteter, men vi kan ikke anbefale at deltage i de fysisk aktive FunEvents hvis man er gravid, eller f.eks. har dårlig ryg eller knæ. Det er dog normalt lige så sjovt at være tilskuer som at deltage.
    Nogle arrangører af events og arrangementer er ikke forsikret i tilfælde af uheld. Det kan f.eks. være hvis forsikringsselskabet vurderer, at lokaler, udstyr eller instruktion er mangelfuld i forhold til sikkerheden…
    Vores faciliteter er altid godkendt af vores forsikringsselskab, vores udstyr er godkendt af Force Technology, hvor det kræves. Vi anbefaler, at man kontakter sit eget forsikringsselskab, for at høre nærmere omkring dækning af evt. hændelige uheld.
    Kontakt Rødovre EventCenter for yderligere vejledning/information.

  10. Må man medbringe mad & drikkevarer hos SuperEvent?

    Det er ikke tilladt at medbringe mad og egne drikkevarer.
    Ved booking kan I bestille sandwich eller buffet til jeres arrangement i Rødovre.
    Det er ikke muligt at bestille mad på dagen hos SuperEvent.
    I vores bar, kan der på dagen købes kolde drikkevarer til fornuftige priser.

    Se priser på drikkevarer, sandwich og buffetter her

  11. Kan man købe drikkevarer hos SuperEvent?

    Ja, vi sælger kolde drikkevarer til fornuftige priser – Det er IKKE tilladt at medbringe egne drikkevarer!
    I Rødovre kan der betales med kontanter, MobilePay & Dankort. Firmaer kan få eftersendt en regning for køb af drikkevarer efter nærmere aftale.
    I København kan der betales med kontanter & MobilePay. Firmaer kan få eftersendt en regning for køb af drikkevarer efter nærmere aftale.

    Se prisliste for: Mad & Drikke.

    Tilbud i vores EventCenter i Rødovre: Book for min. kr. 2700,- FunEvents og få et værdikort til baren. Værdikort gælder kun på dagen, men der udleveres evt. varer fra baren svarende til restværdien, når I forlader SuperEvent.
    Læs mere om: EventPakker i Rødovre med rabat.
    Læs mere om: Firmafester med Fri Blød Bar

  12. Hvor lang tid skal vi komme inden arrangementet?

    Vi anbefaler at komme ca. 15 min. inden start.

  13. Er der instruktører til de forskellige aktiviteter/events?

    Ja, hos Rødovre EventCenter har vi altid instruktører på alle vores events – dette er inkluderet i vores priser.
    Nogen aktiviteter er uden instruktør, hvis det vurderes at dette kan fungere fornuftigt og derved vil prisen være billigere for vores gæster.

  14. Hvad er prisen pr. deltager/person ved events og skal I vide hvor mange vi kommer til arrangementet?

    Når I booker FunEvents er det tiden man betaler for, hvilket i de fleste tilfælde gør prisen pr. person billigere og mere attraktiv. Det er derfor ikke nødvendigt for os at vide præcis, hvor mange deltagere der kommer – Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt Rødovre.
    Der gælder andre betingelser for firmafester, julefrokost & teambuilding – se vores: Bookingbetingelser.

  15. Hvornår kan man afhente evt. glemte ting (jakker, mobiler, sko, tasker etc)?

    Hvis du har været i vores EventCenter og har glemt noget, kan det afhentes efter nærmere aftale med SuperEvent. Vi har en “Glemme-kasse” hvor alle glemte effekter bliver samlet. Send os en mail på post@evententer.dk med beskrivelse af det glemte og dine kontaktdata. Så kontakter vi dig, hvis vi finder genstanden. Efter 2 måneder vil glemte ting blive kasseret.

  16. Er det let at parkere ved EventCenter?

    Ja, der er gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter.

    • Adresse i Rødovre: Tæbyvej 3, 2610 Rødovre
  17. Er det nødvendigt at bade efter arrangementet?

    Vi anbefaler at medbringe en skifte T-shirt. Det er muligt at klæde om, men vi har desværre ikke badefaciliteter i vores EventCenter. Vi anbefaler f.eks. DGI-byen i Kbh. eller Vestbadet i Rødovre, hvor man kan leje et omklædningsrum med brusebad for ca. kr. 30,-/person.
    Kontakt DGI-byens bookingafdeling på tlf. 33298060 / 33298000 (hotellet).
    Kontakt Vestbadet (Nykær 26, 2605 Brøndby) på tlf.:3675 3626.

  18. Hvordan kommer vi til/fra jeres EventCenter i Rødovre med offentlig transport?

    Bus nr. 9A kører i dagstimerne med ca. 5-8 minutters interval og stopper på Tårnvej lige ud for Tæbyvej. I kan også fange Bus 9A på Jyllingevej.
    Bus nr. 9A kører til/fra Tæbyvej direkte fra/til Kbh. Hovedbanegård på ca. 20-25 min.
    Bus 9A kører fra Rødovre EventCenter imod København via Vanløse Station, Frederiksberg Rådhus, Vesterport station, KBH. H og videre til Christianshavn. I den anden retning kører 9A fra SuperEvent via Rødovre Centrum til Glostrup Station.
    Klik og hent: RUTEPLAN FOR BUS 9A
    Der er desuden mange andre busser som stopper på Tårnvej & Rødovrevej ud for Tæbyvej.
    Hvis I kommer med S-tog er nærmeste station Jyllingevej, hvorfra der er ca. 1,5 km til SuperEvent (ca. 15 min. gåtur).
    Tjek jeres rute på: Rejseplanen.dk

  19. Er det muligt at komme til med kørestol, barnevogn o.l.?

    I vores EventCenter i Rødovre er der adgang med kørestol til de fleste områder og der er handicap-toilet.

    Kontakt os for yderligere information på tlf. 3871 1717.

  20. Skal man medbringe skiftetøj & kondisko?

    De fleste fysiske aktiviteter foregår på bare tæer eller strømper – der er blødt oppusteligt underlag eller judo-måtter og skumgummi-fodbolde, som det ikke gør ondt at sparke til. Det er en god idé at medbringe en skifte T-shirt.

  21. Hvor mange skal man minimum være til aktiviteterne/events?

    Vi anbefaler normalt fra 4-5 deltagere og opefter, afhængigt af hvilke events der er tale om. Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt.
    I Rødovre kan vi aktivere op til ca. 250 deltagere samtidig.

Spørgsmål ved Børnefødselsdage i Rødovre

  1. Ved Børnefødselsdag: Hvilke dage kan vi benytte tilbud på børnefødselsdags-pakker og egen kage/boller?

    Børnefødselsdage kan bestilles til afvikling søndag-torsdag, hvis I selv ønsker at medbringe kage/boller. Fredag/Lørdag kan der ikke medbringes egen kage/boller.

  2. Ved Børnefødselsdag: Vi vil gerne holde børnefødselsdag en fredag eller lørdag kan vi det?

    P.g.a. andre aktiviteter i vores EventCenter, anbefaler vi Jer, at bestille Børnefødselsdag til afvikling søndag-torsdag.

  3. Ved Børnefødselsdag: Skal der være en voksen til stede?

    Ja, vores instruktør/dommer står for afvikling af events. Men der skal være en til to voksne med til arrangementet.

  4. Ved Børnefødselsdag: Hvor høj skal man være til de forskellige events til børn?

    Se vores anbefaling vedr. alder på dette link: BØRNEFØDSELSDAG

Spørgsmål vedr. Julefrokoster i Rødovre

Klik HÈR for at se FAQ-for Julefrokost!