FAQ - ofte stillede spørgsmål og svar. Tryk på "info"-tegnet ud for et spørgsmål for at se svaret.

Generelle spørgsmål ved booking i Rødovre EventCenter

  1. Hvad er jeres åbningstider?

    Vi har åben i vores EventCenter, Tæbyvej 3-13, 2610 Rødovre, alle dage efter aftale. Der vil altid være en instruktør senest 15 min. inden arrangementstart. 

    Som udgangspunkt kan der tidligst bookes FunEvents med starttid kl. 9.00 og senest med sluttid kl. 21.00.

    Bemærk venligst, at nogen FunEvents kun kan  bookes online til afvikling fredage & lørdage. Hvis I er en større gruppe +20 deltagere og har en forespørgsel på andre dage, så kontakt os.

  2. Er alle events indendørs?

    Ja, ALLE events afvikles i vores indendørs EventCenter i Rødovre.
    Vores EventCenter er desuden opvarmet hele året, så I ikke behøver bekymre jer om regn, kulde og dårligt vejr.

  3. Hvor lang tid i forvejen skal man booke?

    Vi anbefaler at booke ca. 2-4 uger inden arrangementet. Det kan afhænge af bl.a. sæson, hvor fastlåst I er på et bestemt tidspunkt eller aktivitet/event.
    Grundlæggende kan man sige at jo mere fleksible I er mht. tidspunkt og jo flere events I booker, desto lettere er det at finde passende tider i booking-kalenderen til jer.
    I kan selv gå ind og se ledige tider, samt booke i vores ONLINE-BOOKING.

  4. Hvornår skal der betales for arrangementet?

    Se vores betalingsbetingelser for online-booking af aktiviteter HÈR.

    Se i øvrigt i øvrigt vores almindelige bookingbetingelser inkl. betalingsbetingelser for større arrangementer HÈR.

  5. Har I registreret min booking?

    Når du booker vil du modtage en e-mail med en specificeret bekræftelse inkl. information om dato, tid, sted, program osv. Når du har modtaget denne bekræftelse, er din booking registreret. Kontakt os hvis du har booket og ikke har modtaget en bekræftelse umiddelbart efter booking.

  6. Har I registreret min betaling?

    Hvis vi ikke har modtaget din indbetaling rettidigt kontakter vi dig. Din booking bliver IKKE slettet uden at du får besked fra os. Hører du ikke fra os, har vi modtaget din indbetaling og arrangement afvikles som aftalt.

  7. Får man rabat hvis man booker flere events?

    Der er desværre ikke mængderabat, men vi anbefaler, at booke Gør-det-selv events, som er billigere, hvis budgettet ikke tillader en instruktør til aktiviteten.
    Ved Escape Rooms kan I med fordel booke vores Last-minute tilbud

  8. Hvad er jeres afbestillingebetingelser?

    Ved mindre bookinger af FunEvents kan du afbestille indtil 3 uger før arrangementet uden omkostninger. Ved større bookinger (over kr. 5.000,-) gælder andre regler.
    Se vores betingelser som du modtager ved booking af event/arrangement eller se bookingbetingelser HÈR

  9. Kan man deltage i aktiviteterne hvis man er gravid eller har dårlig ryg etc.?

    Alle kan deltage i Skydesimulator, QuizShow, Escape Rooms, Escape Games og lignende aktiviteter, men vi kan ikke anbefale, at deltage i de fysisk aktive FunEvents hvis man er gravid, eller f.eks. har dårlig ryg eller knæ. Det er dog normalt lige så sjovt at være tilskuer som at deltage.
    Nogle arrangører af events og arrangementer er ikke forsikret i tilfælde af uheld. Det kan f.eks. være hvis forsikringsselskabet vurderer, at lokaler, udstyr eller instruktion er mangelfuld i forhold til sikkerheden…
    Vores faciliteter er altid godkendt af vores forsikringsselskab, vores udstyr er godkendt af Force Technology, hvor det kræves. Vi anbefaler, at man kontakter sit eget forsikringsselskab, for at høre nærmere omkring dækning af evt. hændelige uheld.
    Kontakt Rødovre EventCenter for yderligere vejledning/information.

  10. Må man medbringe mad & drikkevarer?

    Det er tilladt, at medbringe egne drikkevarer, men der er desværre ikke faciliteter til, at sidde hos os og spise. 
    Drikkevarer kan nydes i café-områderne og må ikke medbringes i Escape Rooms eller på baner med FunEvents.

    I vores selvbetjenings-bar, kan der på dagen købes kolde drikkevarer til fornuftige priser.
    Se vores udvalg i baren: Drikkevarer

  11. Kan man købe drikkevarer i Rødovre EventCenter?

    Det er tilladt, at medbringe egne drikkevarer, men der er desværre ikke faciliteter til, at sidde hos os og spise. 
    Drikkevarer kan nydes i café-områderne og må ikke medbringes i Escape Rooms eller på baner med FunEvents.

    I vores selvbetjenings-bar, kan der på dagen købes kolde drikkevarer til fornuftige priser.
    Se vores udvalg i baren: Drikkevarer

  12. Hvor lang tid skal vi komme inden arrangementet?

    Vi anbefaler at komme ca. 15 min. inden start.

  13. Er der instruktører til de forskellige aktiviteter/events?

    Ja, hos Rødovre EventCenter har vi altid instruktører på alle vores events – dette er inkluderet i vores priser.
    Nogen aktiviteter er uden instruktør (Gør-det-selv), hvis det vurderes at dette kan fungere fornuftigt og derved vil prisen være billigere for vores gæster.

  14. Hvad er prisen pr. deltager/person ved events og skal I vide hvor mange vi kommer til arrangementet?

    Når I booker FunEvents er det tiden man betaler for, hvilket i de fleste tilfælde gør prisen pr. person billigere og mere attraktiv. Det er derfor ikke nødvendigt for os at vide præcis, hvor mange deltagere der kommer – Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt Rødovre.

  15. Hvornår kan man afhente evt. glemte ting (jakker, mobiler, sko, tasker etc)?

    Hvis du har været i vores EventCenter og har glemt noget, kan det afhentes efter nærmere aftale med SuperEvent. Vi har en “Glemme-kasse” hvor alle glemte effekter bliver samlet. Send os en mail på post@superevent.dk med beskrivelse af det glemte og dine kontaktdata. Så kontakter vi dig, hvis vi finder genstanden. Efter 2 måneder vil glemte ting blive kasseret.

  16. Er det let at parkere ved EventCenter?

    Ja, der er gratis parkeringspladser lige foran vores EventCenter og på de omkringliggende veje.

    • Adresse i Rødovre: Tæbyvej 3, 2610 Rødovre
  17. Er det nødvendigt at bade efter arrangementet?

    Vi anbefaler at medbringe en skifte T-shirt. Det er muligt at klæde om, men vi har desværre ikke badefaciliteter i vores EventCenter. Vi anbefaler f.eks. DGI-byen i Kbh. eller Vestbadet i Rødovre, hvor man kan leje et omklædningsrum med brusebad for ca. kr. 30,-/person.
    Kontakt DGI-byens bookingafdeling på tlf. 33298060 / 33298000 (hotellet).
    Kontakt Vestbadet (Nykær 26, 2605 Brøndby) på tlf.:3675 3626.

  18. Hvordan kommer vi til/fra jeres EventCenter i Rødovre med offentlig transport?

    Bus nr. 9A kører i dagstimerne med ca. 5-8 minutters interval og stopper på Tårnvej lige ud for Tæbyvej. I kan også fange Bus 9A på Jyllingevej.
    Bus nr. 9A kører til/fra Tæbyvej direkte fra/til Kbh. Hovedbanegård på ca. 20-25 min.
    Bus 9A kører fra Rødovre EventCenter imod København via Vanløse Station, Frederiksberg Rådhus, Vesterport station, KBH. H og videre til Christianshavn. I den anden retning kører 9A fra SuperEvent via Rødovre Centrum til Glostrup Station.
    Klik og hent: RUTEPLAN FOR BUS 9A
    Der er desuden mange andre busser som stopper på Tårnvej & Rødovrevej ud for Tæbyvej.
    Hvis I kommer med S-tog er nærmeste station Jyllingevej, hvorfra der er ca. 1,5 km til SuperEvent (ca. 15 min. gåtur).
    Tjek jeres rute på: Rejseplanen.dk

  19. Er det muligt at komme til med kørestol, barnevogn o.l.?

    I vores EventCenter i Rødovre er der adgang med kørestol til nogen områder.
    Vores Escape Rooms har desværre ikke direkte adgang for kørestol.

    Kontakt os for yderligere information på tlf. 3871 1717.

  20. Skal man medbringe skiftetøj & kondisko?

    De fleste fysiske aktiviteter foregår på bare tæer eller strømper – der er blødt oppusteligt underlag eller judo-måtter og skumgummi-fodbolde, som det ikke gør ondt at sparke til. Det er en god idé at medbringe en skifte T-shirt.

  21. Hvor mange skal man minimum være til aktiviteterne/events?

    Vi anbefaler normalt fra 4-5 deltagere og opefter, afhængigt af hvilke events der er tale om. Se anbefalet tid/deltagere for de forskellige events i vores Event-oversigt.
    I Rødovre kan vi aktivere op til ca. +100 deltagere samtidig.